Co dělat v případě doručení nekompletní objednávky?

Jednotlivé objednávky připravujeme vždy s co největší pečlivostí a když na něco zapomeneme, je nám to moc líto. Ale nebojte, něco s tím uděláme! Ozvěte se nám na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz a společně to dáme do pořádku.

 Co dělat v případě doručení nekompletní objednávky?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!