V balíčku jsem našel jinou velikost či příchuť. Co s tím?

Ano, občas se nám něco takového „povede“. Nejsme na to pyšní, ale chybovost se snažíme snížit na minimum a k problémům se stavíme čelem. Napište na info@vcelarstvi-domovina.cz a podíváme se na to.

V balíčku jsem našel jinou velikost či příchuť. Co s tím?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!