Obdržel jsem poškozené zboží. Jak mám postupovat?

Na našich přepravních obalech si dáváme velice záležet, proto nás vždy mrzí poškození výrobku během přepravy. Ale nezoufejte, poradíme si stejně jako s rozbitým úlem! Pošlete nám fotografii poškozeného zboží na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz a společně to vyřešíme.

Obdržel jsem poškozené zboží. Jak mám postupovat?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!