Neuplatnil jsem slevový kód v objednávce. Lze ho do ní ještě přidat?

Mrzí nás, že se vám v objednávce nepodařilo uplatnit slevový kód. Ale nezoufejte!

  1. Vytvořte novou objednávku.
  2. Nezapomeňte do políčka „Promo kód“ vyplnit slevový kód.
  3. Zašlete na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz číslo původní objednávky a my ji zrušíme.

Neuplatnil jsem slevový kód v objednávce. Lze ho do ní ještě přidat?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!