Nepřišel mi žádný e-mail o provedené objednávce. Co mám dělat?

Úvodní e-mail s potvrzením objednávky se odesílá automaticky. Jestliže vám nedorazil, možná jste se překlepli, nebo jste objednávku nedokončili. Zkontrolujte ji ještě jednou, opravte, případně doplňte.

Nepřišel mi žádný e-mail o provedené objednávce. Co mám dělat?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!