Co dělat v případě neúspěšné platby za objednávku?

Přestože jste vše uvedli správně, může se stát, že nám peníze nedorazí. Nebo jste dokonce poslali platbu se špatnými údaji. Nezoufejte, i od toho jsme tady pro vás. Stačí poslat potvrzení o zaplacení z vaší banky na e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz a společně zatoulanou platbu najdeme.

Co dělat v případě neúspěšné platby za objednávku?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!