Kde je můj balíček? Můžu sledovat jeho polohu během přepravy?

Předáním balíčku dopravci se veškerá komunikace o doručení přesouvá na něj. S případnými dotazy během přepravy se proto musíte obrátit na dopravce.

GLS – zákaznický servis

Telefon: 567 771 111
E-mail: info@gls-czech.com
Provozní doba: pondělí až pátek, od 7 do 18 h
Sledování zásilky: Stačí zadat číslo balíku a hned uvidíte jeho polohu.

PPL – zákaznický servis

Telefon: 225 331 500
Kontaktní formulář: ZDE
Provozní doba: pondělí až pátek, od 8 do 18 h
Sledování zásilky: Stačí zadat číslo zásilky a hned uvidíte její polohu.

Zásilkovna – zákaznický servis

Telefon: 216 216 516
Kontaktní formulář: ZDE
Provozní doba: pondělí až pátek, od 8 do 18 h
Sledování zásilky: Stačí zadat trasovací číslo a hned uvidíte polohu.

Kde je můj balíček? Můžu sledovat jeho polohu během přepravy?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!