Kde je můj balíček? Můžu sledovat jeho polohu během přepravy?
Předáním balíčku dopravci se veškerá komunikace o doručení přesouvá na něj. S případnými dotazy během přepravy se proto musíte obrátit na dopravce.
GLS – zákaznický servis
Telefon: 567 771 111
E-mail: info@gls-czech.com
Provozní doba: pondělí až pátek, od 7 do 18 h
Sledování zásilky: Stačí zadat číslo balíku a hned uvidíte jeho polohu.
PPL – zákaznický servis
Telefon: 225 331 500
Kontaktní formulář: ZDE
Provozní doba: pondělí až pátek, od 8 do 18 h
Sledování zásilky: Stačí zadat číslo zásilky a hned uvidíte její polohu.
Zásilkovna – zákaznický servis
Telefon: 216 216 516
Kontaktní formulář: ZDE
Provozní doba: pondělí až pátek, od 8 do 18 h
Sledování zásilky: Stačí zadat trasovací číslo a hned uvidíte polohu.
Podobné otázky
- > Jak je to s dopravou a platbou?
- > Co dělat v případě neúspěšné platby za objednávku?
- > Kdy a kde si můžu vyzvednout objednávku v případě osobního odběru?
- > Nestihl jsem si vyzvednout balíček včas. Jak to řešit?