Nestihl jsem si vyzvednout balíček včas. Jak to řešit?

Je nám líto, že se vám zásilku nepodařilo vyzvednout včas. Balíčky bohužel nemůžeme znovu odesílat, ale můžete si jednoduše vytvořit novou objednávku. A třeba do ní přidat nějakou další medovou dobrotu.

Nestihl jsem si vyzvednout balíček včas. Jak to řešit?

Podobné otázky

Galerie

Zdeňka Paštiková

Máte dotaz k objednávce? Nebo si jen chcete popovídat o včelách? Vedoucí naší zákaznické linky Zdeňka Paštiková je tím pravým společníkem na vaší cestě za sladkými zážitky. Zdeňka získala bohaté zkušenosti s klientským servisem během 12 let působení ve společnosti Vodafone. Teď díky schopnosti zvládnout i ty nejobtížnější situace řeší ve Včelařství Domovina vaše trable.
Neváhejte Zdeňku kontaktovat (tel. 566 466 050, e-mail info@vcelarstvi-domovina.cz) a ona vám s úsměvem na tváři pomůže!